Wakacje.pl i NIVEA promują ochronę podczas wakacji

Wystartowała wspólna akcja Wakacje.pl oraz NIVEA, w której obie marki przypominają o istocie ochrony wakacji na wielu płaszczyznach – od zakupu ubezpieczenia turystycznego po ochronę przeciwsłoneczną. Oprócz dawki wiedzy, uczestnicy akcji, którzy zakupią produkty NIVEA S...
„Czas na prawdziwe wakacje” – nowa kampania reklamowa Wakacje.pl

Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Za pomocą trzech opartych na gagu historii multiagent przekonuje, że nadszedł „czas na prawdziwe wakacj...
Salony Wakacje.pl w galeriach handlowych ponownie otwarte

Od 4 maja, po kilku tygodniach przerwy, salony sprzedaży Wakacje.pl zlokalizowane w galeriach handlowych znów mogą przyjmować klientów. Wcześniej doradcy obsługiwali ich zdalnie – drogą telefoniczną lub mailową.
Wakacje.pl z nowym logo i identyfikacją wizualną

Wakacje.pl zmieniają logotyp i wprowadzają nowy system identyfikacji wizualnej marki. Rebranding jest kolejnym elementem realizacji strategii firmy w kierunku Client First i ułatwienia wyborów wakacyjnych Polaków. Za koncept i wdrożenie odpowiada agencja BNA.
Gdzie Polacy spędzą majówkę 2021?

Polacy są spragnieni zagranicznych wakacji, czego najlepszym dowodem jest boom zapytań o wyjazdy na tegoroczną majówkę. Ponad połowa osób rezerwujących wycieczki planuje długi weekend na plażach w Egipcie lub Turcji. Gdzie i za ile spędzimy majówkę? Wakacje.pl sprawdzają...
Jak zarobić w programie afiliacyjnym Wakacje.pl? O tym w raporcie interaktywnie.com

Ukazał się marcowy raport interaktywnie.com, a w nim temat coraz bardziej popularnych w Polsce programów afiliacyjnych. O tym, jak zarabiać na afiliacji, można przeczytać w artykule Tomasza Dzięcielskiego z Wakajce.pl, który o dobrych praktykach i wysokości zarobków opow...
Pomaganie poprzez rezerwowanie wakacji – czy to możliwe?

Czy rezerwując wymarzone wakacje można pomagać innym? Jak często i w których miesiącach roku najchętniej decydujemy się na taką formę wsparcia i co właściwie należy zrobić, by pomagać poprzez kupowanie?
Raport: Gdzie i jak Polacy planują spędzić lato 2021?

Jak będą wyglądały tegoroczne wakacje? Czy pandemia koronawirusa zmieniła nasze wyjazdowe preferencje oraz dotychczasowe trendy? Wakacje.pl przyjrzały się bliżej pierwszym urlopowym decyzjom Polaków. Raport pokazuje, jak kształtują się nasze plany na lato 2021 po roku mo...
Wakacje.pl zainicjowały nową formę komunikacji z klientami

Odpowiedź na 10 pytań o wakacje 2021 podczas 60-minutowej transmisji na żywo – Wakacje.pl jako pierwsze w branży travel zapoczątkowały cykl spotkań live z udziałem fanów na Facebooku.
Planujesz zagraniczny wyjazd? Sprawdź aktualne zasady podróży

Jakie są warunki wjazdu do poszczególnych krajów? Czy przed podróżą należy wykonać test na obecność koronawirusa, czy nie jest on wymagany? Jakie dokumenty trzeba mieć przy sobie, by przekroczyć granicę i czy po powrocie z urlopu zostanie na nas nałożona kwarantanna? Wak...
Wakacje.pl i NIVEA promują ochronę podczas wakacji

Wystartowała wspólna akcja Wakacje.pl oraz NIVEA, w której obie marki przypominają o istocie ochrony wakacji na wielu płaszczyznach – od zakupu ubezpieczenia turystycznego po ochronę przeciwsłoneczną. Oprócz dawki wiedzy, uczestnicy akcji, którzy zakupią produkty NIVEA S...
„Czas na prawdziwe wakacje” – nowa kampania reklamowa Wakacje.pl

Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Za pomocą trzech opartych na gagu historii multiagent przekonuje, że nadszedł „czas na prawdziwe wakacj...
Salony Wakacje.pl w galeriach handlowych ponownie otwarte

Od 4 maja, po kilku tygodniach przerwy, salony sprzedaży Wakacje.pl zlokalizowane w galeriach handlowych znów mogą przyjmować klientów. Wcześniej doradcy obsługiwali ich zdalnie – drogą telefoniczną lub mailową.
Wakacje.pl z nowym logo i identyfikacją wizualną

Wakacje.pl zmieniają logotyp i wprowadzają nowy system identyfikacji wizualnej marki. Rebranding jest kolejnym elementem realizacji strategii firmy w kierunku Client First i ułatwienia wyborów wakacyjnych Polaków. Za koncept i wdrożenie odpowiada agencja BNA.
Gdzie Polacy spędzą majówkę 2021?

Polacy są spragnieni zagranicznych wakacji, czego najlepszym dowodem jest boom zapytań o wyjazdy na tegoroczną majówkę. Ponad połowa osób rezerwujących wycieczki planuje długi weekend na plażach w Egipcie lub Turcji. Gdzie i za ile spędzimy majówkę? Wakacje.pl sprawdzają...
Jak zarobić w programie afiliacyjnym Wakacje.pl? O tym w raporcie interaktywnie.com

Ukazał się marcowy raport interaktywnie.com, a w nim temat coraz bardziej popularnych w Polsce programów afiliacyjnych. O tym, jak zarabiać na afiliacji, można przeczytać w artykule Tomasza Dzięcielskiego z Wakajce.pl, który o dobrych praktykach i wysokości zarobków opow...
Pomaganie poprzez rezerwowanie wakacji – czy to możliwe?

Czy rezerwując wymarzone wakacje można pomagać innym? Jak często i w których miesiącach roku najchętniej decydujemy się na taką formę wsparcia i co właściwie należy zrobić, by pomagać poprzez kupowanie?
Raport: Gdzie i jak Polacy planują spędzić lato 2021?

Jak będą wyglądały tegoroczne wakacje? Czy pandemia koronawirusa zmieniła nasze wyjazdowe preferencje oraz dotychczasowe trendy? Wakacje.pl przyjrzały się bliżej pierwszym urlopowym decyzjom Polaków. Raport pokazuje, jak kształtują się nasze plany na lato 2021 po roku mo...
Wakacje.pl zainicjowały nową formę komunikacji z klientami

Odpowiedź na 10 pytań o wakacje 2021 podczas 60-minutowej transmisji na żywo – Wakacje.pl jako pierwsze w branży travel zapoczątkowały cykl spotkań live z udziałem fanów na Facebooku.
4
5
6
7
8
9
10