Gdzie Polacy spędzą długi weekend czerwcowy i ile przeznaczą na wyjazd?

Otwieranie się kolejnych państw i luzowanie koronawirusowych obostrzeń sprawiają, że Polacy coraz śmielej myślą o wyjazdach. Wielu z nas wybierze się na wakacje jeszcze przed wysokim sezonem turystycznym – w trakcie długiego weekendu czerwcowego. Które kierunki cieszą si...
Wakacje.pl i NIVEA promują ochronę podczas wakacji

Wystartowała wspólna akcja Wakacje.pl oraz NIVEA, w której obie marki przypominają o istocie ochrony wakacji na wielu płaszczyznach – od zakupu ubezpieczenia turystycznego po ochronę przeciwsłoneczną. Oprócz dawki wiedzy, uczestnicy akcji, którzy zakupią produkty NIVEA S...
„Czas na prawdziwe wakacje” – nowa kampania reklamowa Wakacje.pl

Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Za pomocą trzech opartych na gagu historii multiagent przekonuje, że nadszedł „czas na prawdziwe wakacj...
Wakacje.pl z nowym logo i identyfikacją wizualną

Wakacje.pl zmieniają logotyp i wprowadzają nowy system identyfikacji wizualnej marki. Rebranding jest kolejnym elementem realizacji strategii firmy w kierunku Client First i ułatwienia wyborów wakacyjnych Polaków. Za koncept i wdrożenie odpowiada agencja BNA.
Gdzie Polacy spędzą majówkę 2021?

Polacy są spragnieni zagranicznych wakacji, czego najlepszym dowodem jest boom zapytań o wyjazdy na tegoroczną majówkę. Ponad połowa osób rezerwujących wycieczki planuje długi weekend na plażach w Egipcie lub Turcji. Gdzie i za ile spędzimy majówkę? Wakacje.pl sprawdzają...
Jak zarobić w programie afiliacyjnym Wakacje.pl? O tym w raporcie interaktywnie.com

Ukazał się marcowy raport interaktywnie.com, a w nim temat coraz bardziej popularnych w Polsce programów afiliacyjnych. O tym, jak zarabiać na afiliacji, można przeczytać w artykule Tomasza Dzięcielskiego z Wakajce.pl, który o dobrych praktykach i wysokości zarobków opow...
Pomaganie poprzez rezerwowanie wakacji – czy to możliwe?

Czy rezerwując wymarzone wakacje można pomagać innym? Jak często i w których miesiącach roku najchętniej decydujemy się na taką formę wsparcia i co właściwie należy zrobić, by pomagać poprzez kupowanie?
Wakacje.pl zainicjowały nową formę komunikacji z klientami

Odpowiedź na 10 pytań o wakacje 2021 podczas 60-minutowej transmisji na żywo – Wakacje.pl jako pierwsze w branży travel zapoczątkowały cykl spotkań live z udziałem fanów na Facebooku.
Wakacje.pl z Diamentem Forbesa

Spółka Wakacje.pl S.A. znalazła się w prestiżowym gronie firm wyróżnionych Diamentem Forbesa 2021 – w ogólnopolskim rankingu przedsiębiorstw, które najdynamiczniej zwiększały swoją wartość w ostatnich trzech latach.
Marzena German ekspertem ds. komunikacji zewnętrznej w Wakacje.pl

Dziennikarka z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży turystycznej, Marzena German dołączyła w czerwcu do zespołu Departamentu Marketingu Wakacje.pl, obejmując stanowisko eksperta ds. komunikacji zewnętrznej i obsługi medialnej.
Gdzie Polacy spędzą długi weekend czerwcowy i ile przeznaczą na wyjazd?

Otwieranie się kolejnych państw i luzowanie koronawirusowych obostrzeń sprawiają, że Polacy coraz śmielej myślą o wyjazdach. Wielu z nas wybierze się na wakacje jeszcze przed wysokim sezonem turystycznym – w trakcie długiego weekendu czerwcowego. Które kierunki cieszą si...
Wakacje.pl i NIVEA promują ochronę podczas wakacji

Wystartowała wspólna akcja Wakacje.pl oraz NIVEA, w której obie marki przypominają o istocie ochrony wakacji na wielu płaszczyznach – od zakupu ubezpieczenia turystycznego po ochronę przeciwsłoneczną. Oprócz dawki wiedzy, uczestnicy akcji, którzy zakupią produkty NIVEA S...
„Czas na prawdziwe wakacje” – nowa kampania reklamowa Wakacje.pl

Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Za pomocą trzech opartych na gagu historii multiagent przekonuje, że nadszedł „czas na prawdziwe wakacj...
Wakacje.pl z nowym logo i identyfikacją wizualną

Wakacje.pl zmieniają logotyp i wprowadzają nowy system identyfikacji wizualnej marki. Rebranding jest kolejnym elementem realizacji strategii firmy w kierunku Client First i ułatwienia wyborów wakacyjnych Polaków. Za koncept i wdrożenie odpowiada agencja BNA.
Gdzie Polacy spędzą majówkę 2021?

Polacy są spragnieni zagranicznych wakacji, czego najlepszym dowodem jest boom zapytań o wyjazdy na tegoroczną majówkę. Ponad połowa osób rezerwujących wycieczki planuje długi weekend na plażach w Egipcie lub Turcji. Gdzie i za ile spędzimy majówkę? Wakacje.pl sprawdzają...
Jak zarobić w programie afiliacyjnym Wakacje.pl? O tym w raporcie interaktywnie.com

Ukazał się marcowy raport interaktywnie.com, a w nim temat coraz bardziej popularnych w Polsce programów afiliacyjnych. O tym, jak zarabiać na afiliacji, można przeczytać w artykule Tomasza Dzięcielskiego z Wakajce.pl, który o dobrych praktykach i wysokości zarobków opow...
Pomaganie poprzez rezerwowanie wakacji – czy to możliwe?

Czy rezerwując wymarzone wakacje można pomagać innym? Jak często i w których miesiącach roku najchętniej decydujemy się na taką formę wsparcia i co właściwie należy zrobić, by pomagać poprzez kupowanie?
Wakacje.pl zainicjowały nową formę komunikacji z klientami

Odpowiedź na 10 pytań o wakacje 2021 podczas 60-minutowej transmisji na żywo – Wakacje.pl jako pierwsze w branży travel zapoczątkowały cykl spotkań live z udziałem fanów na Facebooku.
Wakacje.pl z Diamentem Forbesa

Spółka Wakacje.pl S.A. znalazła się w prestiżowym gronie firm wyróżnionych Diamentem Forbesa 2021 – w ogólnopolskim rankingu przedsiębiorstw, które najdynamiczniej zwiększały swoją wartość w ostatnich trzech latach.
1
2
3
4