1 grudnia z urlopu z Wakacje.pl wrócił milionowy klient obsłużony w jednym roku kalendarzowym. Była nim pani Ania, która wraz z rodziną wybrała się na wypoczynek do Egiptu.
To pierwszy raz w historii firmy, kiedy w jednym roku kalendarzowym z biurem wyjedzie ponad milion klientów. By podkreślić tę ważną chwilę, Wakacje.pl zorganizowały uroczyste wydarzenie, które jednocześnie było prawdziwie emocjonującą niespodzianką dla szczęśliwej klientki.
24 listopada na Lotnisku Chopina w Warszawie ekipa agenta zaskoczyła panią Anię informacją, że to właśnie ona jest jego milionową klientką. Do stanowiska kontroli bezpieczeństwa podróżną odprowadziła orkiestra, przez terminal szła po czerwonym dywanie, który został przed nią rozwinięty, a tuż przed wejściem czekało ją jeszcze jedno zaskoczenie – Marcin Prokop, który wręczył jej voucher na 12 tys. zł, a następnie odprowadził do stanowiska szybkiej odprawy (fast track).
Film z wydarzenia na Lotnisku Chopina dostępny jest pod linkiem Milionowy Klient Wakacje.pl.
Na tym niespodzianki się nie skończyły - Wakacje.pl zadbały również o uprzyjemnienie pobytu na miejscu, w Szarm el-Szejk. W hotelu Pickalbatros Aqua Blu Resort Sharm El Sheikh goście zostali zakwaterowani w pokoju wyższej kategorii, w prezencie otrzymali też wycieczkę fakultatywną na nurkowanie.
Egipt to jeden z najczęściej wybieranych kierunków przez klientów biur podróży w Polsce. jak podaje Egipska Organizacja Turystyczna, w tym roku wyjechało tam już o ponad 40 proc. osób więcej niż przed rokiem – do połowy listopada było ich 740 tys., do końca roku ma być 850 tys. Polacy mogą podróżować do kurortów nad Morzem Czerwonym (region Hurghady, Marsa Alam i Szarm el Szejk) oraz nad Morze Śródziemne (Marsa Matruh).
Wakacje.pl, największy multiagent turystyczny w Polsce, obchodzą w tym roku swoje 25-lecie. Firma narodziła się w 1999 roku, kiedy podczas spływu kajakowego grupa przyjaciół wpadła na pomysł uruchomienia blogu turystycznego. Z czasem zyskiwał on kolejne funkcjonalności, aż stał się największym biurem agencyjnym w Polsce. W 2015 roku został w całości przejęty przez Wirtualna Polska Holding. Dziś sprzedaje oferty niemal wszystkich największych touroperatorów działających na polskim rynku za pośrednictwem czterech kanałów sprzedaży: strony internetowej, call center, aplikacji i sieci stacjonarnych salonów sprzedaży, których obecnie znajduje się ponad 330 w różnych regionach Polski.
Wakacje.pl wraz z Grupą Szallas i portalem Nocowanie.pl tworzą segment turystyki w Wirtualna Polska Holding S.A. W trzecim kwartale tego roku zakończonym 30 września jako całość miał on największy wpływ na wyniki spółki. Jego skumulowane przychody wyniosły ponad 208 mln złotych i były wyższe o 12 proc. w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego.