Odznaczasz się odwagą tygrysa, masz inteligencję słonia albo działasz zwinnie jak lampart? - tymi sloganami Wakacje.pl, lider branży turystycznej, zachęca do aplikowania o pracę w nowej - zainspirowanej naturą - kampanii rekrutacyjnej!
- W pierwszej, wiosennej akcji rekrutacyjnej wykorzystaliśmy motyw zabytków i atrakcji turystycznych z różnych części świata, które wcieliły się w rolę pracowników kilku obszarów. Tym razem postanowiliśmy skupić się na zagrożonych gatunkach zwierząt. Po pierwsze chcemy nawiązać do charakterystycznych dla nich cech, które są pożądane u pracowników, po drugie pokazać, że turystyka może działać w zgodzie z naturą, co więcej, edukować w zakresie ochrony przyrody i zrównoważonego rozwoju –
mówi Piotr Piankowski, employer branding & event manager w Wakacje.pl, pomysłodawca kampanii.
- W dzisiejszym świecie, gdzie autentyczność i zrównoważony rozwój są coraz bardziej cenione, zwierzęta przypominają nam o wartościach, które są bliskie naturze. Przez nawiązanie do nich, chcemy podkreślić, że działamy zgodnie z zasadami i wartościami, którymi kieruje się Natura. Naszym celem, przy realizacji tej kampanii, jest również edukacja na temat ochrony zagrożonych gatunków. Chcemy zwrócić uwagę na potrzebę ochrony przyrody i promować zrównoważony rozwój –
wyjaśnia Piotr Piankowski.
- W Wakacje.pl doskonale rozumiemy, że to właśnie te kompetencje decydują o długoterminowym sukcesie firmy. Zdolność do adaptacji, zwinność biznesowa, inteligencja i umiejętności komunikacyjne – to cechy, które widzimy na co dzień w naszych pracownikach -
dodaje Piotr Piankowski
- Świat rozwija się w niesamowitym tempie, a to oznacza także zmiany na rynku pracy. Oczekiwania kandydatów wobec idealnych pracodawców ewoluują, a ci ostatni muszą się dostosowywać, aby przyciągać i utrzymywać talenty. W Wakacje.pl stawiamy na autentyczność, zaangażowanie i zrównoważony rozwój. Najnowsza kampania rekrutacyjna nie tylko pokazuje skalę naszego działania, ale również podkreśla wartości, które są dla nas najważniejsze – troskę o ludzi i przyrodę -
dodaje Piotr Piankowski.
- Bohaterowie kampanii nie są przypadkowi, to przedstawiciele zagrożonych gatunków zwierząt. Spośród wielu wybraliśmy te, które żyją zarówno w umiarkowanym klimacie, jak i w dalekich krajach, bo taka jest właśnie nasza oferta turystyczna. W Wakacje.pl można kupić wypoczynek w Polsce, w krajach ościennych, ale też w basenie Morza Śródziemnego czy w bardzo odległych kierunkach turystycznych -
wyjaśnia Piotr Piankowski.
- Dzięki współpracy z Wakacje.pl możemy dodatkowymi kanałami informować o ważnej roli jaką pełni ogród zoologiczny w zachowaniu rezerwy genetycznej gatunków zagrożonych wyginięciem –
tłumaczy Emilia Salach, dyrektor gdańskiego Zoo.
- Jednym ze statutowych działań Fundacji jest edukacja oraz podnoszenie świadomości ekologicznej, liczymy, że udział w kampanii pomoże dotrzeć nam do szerokiego grona odbiorców z informacją o zagrożonych gatunkach i możliwościami ich ochrony –
dodaje Dagmara Styfi wiceprezes Fundacji LYNX.
Spółka Wakacje.pl S.A. to lider rynku OTA w Polsce, a zarazem pierwsza platforma sprzedaży wycieczek w kraju i dynamicznie rozwijająca się sieć salonów stacjonarnych. W sprzedaży posiada ofertę kilkudziesięciu touroperatorów działających na polskim rynku. Obejmuje ona zagraniczne wycieczki lotnicze i autokarowe, pobyty z dojazdem własnym w różnych zakątkach świata, wyjazdy krajowe, obozy i kolonie dla dzieci, a także nowość na polskim rynku - workation. Firma co roku jest laureatem plebiscytów konsumenckich, m.in. Gazele Biznesu 2020, Diament Forbesa 2021, TOP Marka Lauru Konsumenta 2022, Grand Prix Lauru Konsumenta 2022. Od 2015 roku Wakacje.pl są częścią Wirtualna Polska Holding.
Więcej o Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym i Fundacji LYNX
Gdański Ogród Zoologiczny oraz LYNX Fundacja Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego wspierają wspólnie zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt. Zachowanie rezerwy genetycznej gatunków zagrożonych wyginięciem, to ważna rola jaką pełni gdańskie Zoo. Zwierzęta objęte europejskimi i światowymi programami hodowlanymi (EEP, ESB, ISB) są rozmnażane i transportowane do ogrodów na całym świecie. Równie ważną rolą dla Gdańskiego Ogrodu i Fundacji jest edukacja w zakresie ochrony bioróżnorodności. Dlatego realizując swoje projekty edukują, podnoszą świadomość ekologiczną oraz promują wiedzę na temat zagrożonych gatunków i możliwości ich ochrony. Fundacja LYNX swoim działaniem wspiera zagrożone gatunki zwierząt żyjące na całym świecie, choć najbliższy jej sercu jest dobrostan zwierząt zamieszkających Gdański Ogród Zoologiczny. Serdecznie zachęcamy do wsparcia ich aktualnych działań i zbiórki Nowy wybieg dla RYSI z Gdańskiego ZOO. Więcej informacji fundacjalynx.pl.
Więcej informacji udzieli:
Marzena German, ekspert ds. komunikacji zewnętrznej i obsługi medialnej, pr@wakacje.pl