Wakacje.pl ponownie z nagrodą Laur Konsumenta

Wakacje.pl po raz kolejny otrzymały wyróżnienie w projekcie Laur Konsumenta/Laur Klienta. W tym roku firma otrzymała dwa tytuły – Top Marka Lauru Konsumenta 2022 i Grand Prix Lauru Konsumenta 2022. Ta ostatnia nagroda to efekt corocznego wygrywania plebiscytu w swojej ka...
Wakacje.pl solidaryzują się z Ukrainą

Z wielkim poruszeniem obserwujemy konflikt rozgrywający się za wschodnią granicą Polski, myślami pozostając z Ukraińcami. W tym trudnym czasie solidaryzujemy się z osobami poszkodowanymi w wyniku wojny, angażując się w działania pomocowe.
Katarzyna Walczak laureatką konkursu Dyrektor Marketingu Roku

Katarzyna Walczak, dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations oraz członek zarządu Wakacje.pl, otrzymała tytuł Dyrektor Marketingu Roku w kategorii branżowej Sport/Hobby/Turystyka w konkursie organizowanym przez portal Mediarun.com.
Marzena German ekspertem ds. komunikacji zewnętrznej w Wakacje.pl

Dziennikarka z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży turystycznej, Marzena German dołączyła w czerwcu do zespołu Departamentu Marketingu Wakacje.pl, obejmując stanowisko eksperta ds. komunikacji zewnętrznej i obsługi medialnej.
Wakacje.pl i NIVEA promują ochronę podczas wakacji

Wystartowała wspólna akcja Wakacje.pl oraz NIVEA, w której obie marki przypominają o istocie ochrony wakacji na wielu płaszczyznach – od zakupu ubezpieczenia turystycznego po ochronę przeciwsłoneczną. Oprócz dawki wiedzy, uczestnicy akcji, którzy zakupią produkty NIVEA S...
„Czas na prawdziwe wakacje” – nowa kampania reklamowa Wakacje.pl

Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Za pomocą trzech opartych na gagu historii multiagent przekonuje, że nadszedł „czas na prawdziwe wakacj...
Salony Wakacje.pl w galeriach handlowych ponownie otwarte

Od 4 maja, po kilku tygodniach przerwy, salony sprzedaży Wakacje.pl zlokalizowane w galeriach handlowych znów mogą przyjmować klientów. Wcześniej doradcy obsługiwali ich zdalnie – drogą telefoniczną lub mailową.
Wakacje.pl z nowym logo i identyfikacją wizualną

Wakacje.pl zmieniają logotyp i wprowadzają nowy system identyfikacji wizualnej marki. Rebranding jest kolejnym elementem realizacji strategii firmy w kierunku Client First i ułatwienia wyborów wakacyjnych Polaków. Za koncept i wdrożenie odpowiada agencja BNA.
Jak zarobić w programie afiliacyjnym Wakacje.pl? O tym w raporcie interaktywnie.com

Ukazał się marcowy raport interaktywnie.com, a w nim temat coraz bardziej popularnych w Polsce programów afiliacyjnych. O tym, jak zarabiać na afiliacji, można przeczytać w artykule Tomasza Dzięcielskiego z Wakajce.pl, który o dobrych praktykach i wysokości zarobków opow...
Ergometrem przez Polskę w szczytnym celu. Finał akcji w Gdańsku

Plan ma ambitny: w 10 dni „przepłynąć” 500 km na wodnym ergometrze wioślarskim i uzbierać co najmniej 10 tysięcy złotych na cel charytatywny. 25 czerwca w Katowicach manager regionalny Wakacje.pl Tomasz Banach zainaugurował projekt, który nazywa #ergobanan2022. Finał akc...
Wakacje.pl ponownie z nagrodą Laur Konsumenta

Wakacje.pl po raz kolejny otrzymały wyróżnienie w projekcie Laur Konsumenta/Laur Klienta. W tym roku firma otrzymała dwa tytuły – Top Marka Lauru Konsumenta 2022 i Grand Prix Lauru Konsumenta 2022. Ta ostatnia nagroda to efekt corocznego wygrywania plebiscytu w swojej ka...
Wakacje.pl solidaryzują się z Ukrainą

Z wielkim poruszeniem obserwujemy konflikt rozgrywający się za wschodnią granicą Polski, myślami pozostając z Ukraińcami. W tym trudnym czasie solidaryzujemy się z osobami poszkodowanymi w wyniku wojny, angażując się w działania pomocowe.
Katarzyna Walczak laureatką konkursu Dyrektor Marketingu Roku

Katarzyna Walczak, dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations oraz członek zarządu Wakacje.pl, otrzymała tytuł Dyrektor Marketingu Roku w kategorii branżowej Sport/Hobby/Turystyka w konkursie organizowanym przez portal Mediarun.com.
Marzena German ekspertem ds. komunikacji zewnętrznej w Wakacje.pl

Dziennikarka z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży turystycznej, Marzena German dołączyła w czerwcu do zespołu Departamentu Marketingu Wakacje.pl, obejmując stanowisko eksperta ds. komunikacji zewnętrznej i obsługi medialnej.
Wakacje.pl i NIVEA promują ochronę podczas wakacji

Wystartowała wspólna akcja Wakacje.pl oraz NIVEA, w której obie marki przypominają o istocie ochrony wakacji na wielu płaszczyznach – od zakupu ubezpieczenia turystycznego po ochronę przeciwsłoneczną. Oprócz dawki wiedzy, uczestnicy akcji, którzy zakupią produkty NIVEA S...
„Czas na prawdziwe wakacje” – nowa kampania reklamowa Wakacje.pl

Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Za pomocą trzech opartych na gagu historii multiagent przekonuje, że nadszedł „czas na prawdziwe wakacj...
Salony Wakacje.pl w galeriach handlowych ponownie otwarte

Od 4 maja, po kilku tygodniach przerwy, salony sprzedaży Wakacje.pl zlokalizowane w galeriach handlowych znów mogą przyjmować klientów. Wcześniej doradcy obsługiwali ich zdalnie – drogą telefoniczną lub mailową.
Wakacje.pl z nowym logo i identyfikacją wizualną

Wakacje.pl zmieniają logotyp i wprowadzają nowy system identyfikacji wizualnej marki. Rebranding jest kolejnym elementem realizacji strategii firmy w kierunku Client First i ułatwienia wyborów wakacyjnych Polaków. Za koncept i wdrożenie odpowiada agencja BNA.
Jak zarobić w programie afiliacyjnym Wakacje.pl? O tym w raporcie interaktywnie.com

Ukazał się marcowy raport interaktywnie.com, a w nim temat coraz bardziej popularnych w Polsce programów afiliacyjnych. O tym, jak zarabiać na afiliacji, można przeczytać w artykule Tomasza Dzięcielskiego z Wakajce.pl, który o dobrych praktykach i wysokości zarobków opow...
1
2