Jakub Koput managerem regionalnym w Wakacje.pl

Znany i ceniony kierownik sprzedaży z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży turystycznej, Jakub Koput dołączył do Departamentu Sprzedaży i Sieci Stacjonarnej Wakacje.pl, obejmując stanowisko managera regionalnego.
Profil Wakacje.pl na czele lipcowego rankingu popularności na Facebooku

Fanpage Wakacje.pl na Facebooku budził w lipcu 2022 roku największe zainteresowanie wśród internautów, biorąc pod uwagę profile agentów i biur podróży operujących w Polsce – wynika z raportu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
Ergometrem przez Polskę w szczytnym celu. Finał akcji w Gdańsku

Plan ma ambitny: w 10 dni „przepłynąć” 500 km na wodnym ergometrze wioślarskim i uzbierać co najmniej 10 tysięcy złotych na cel charytatywny. 25 czerwca w Katowicach manager regionalny Wakacje.pl Tomasz Banach zainaugurował projekt, który nazywa #ergobanan2022. Finał akc...
Wakacje.pl ponownie z nagrodą Laur Konsumenta

Wakacje.pl po raz kolejny otrzymały wyróżnienie w projekcie Laur Konsumenta/Laur Klienta. W tym roku firma otrzymała dwa tytuły – Top Marka Lauru Konsumenta 2022 i Grand Prix Lauru Konsumenta 2022. Ta ostatnia nagroda to efekt corocznego wygrywania plebiscytu w swojej ka...
Wakacje.pl solidaryzują się z Ukrainą

Z wielkim poruszeniem obserwujemy konflikt rozgrywający się za wschodnią granicą Polski, myślami pozostając z Ukraińcami. W tym trudnym czasie solidaryzujemy się z osobami poszkodowanymi w wyniku wojny, angażując się w działania pomocowe.
Katarzyna Walczak laureatką konkursu Dyrektor Marketingu Roku

Katarzyna Walczak, dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations oraz członek zarządu Wakacje.pl, otrzymała tytuł Dyrektor Marketingu Roku w kategorii branżowej Sport/Hobby/Turystyka w konkursie organizowanym przez portal Mediarun.com.
Marzena German ekspertem ds. komunikacji zewnętrznej w Wakacje.pl

Dziennikarka z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży turystycznej, Marzena German dołączyła w czerwcu do zespołu Departamentu Marketingu Wakacje.pl, obejmując stanowisko eksperta ds. komunikacji zewnętrznej i obsługi medialnej.
Wakacje.pl i NIVEA promują ochronę podczas wakacji

Wystartowała wspólna akcja Wakacje.pl oraz NIVEA, w której obie marki przypominają o istocie ochrony wakacji na wielu płaszczyznach – od zakupu ubezpieczenia turystycznego po ochronę przeciwsłoneczną. Oprócz dawki wiedzy, uczestnicy akcji, którzy zakupią produkty NIVEA S...
„Czas na prawdziwe wakacje” – nowa kampania reklamowa Wakacje.pl

Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Za pomocą trzech opartych na gagu historii multiagent przekonuje, że nadszedł „czas na prawdziwe wakacj...
Piotr Chojnowski dołączył do Wakacje.pl

Piotr Chojnowski, znany i ceniony w branży turystycznej menedżer, dołączył do zespołu Wakacje.pl, obejmując stanowisko Head of Dedicated Product. Do jego obowiązków należeć będzie współpraca z touroperatorami. 
Jakub Koput managerem regionalnym w Wakacje.pl

Znany i ceniony kierownik sprzedaży z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży turystycznej, Jakub Koput dołączył do Departamentu Sprzedaży i Sieci Stacjonarnej Wakacje.pl, obejmując stanowisko managera regionalnego.
Profil Wakacje.pl na czele lipcowego rankingu popularności na Facebooku

Fanpage Wakacje.pl na Facebooku budził w lipcu 2022 roku największe zainteresowanie wśród internautów, biorąc pod uwagę profile agentów i biur podróży operujących w Polsce – wynika z raportu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
Ergometrem przez Polskę w szczytnym celu. Finał akcji w Gdańsku

Plan ma ambitny: w 10 dni „przepłynąć” 500 km na wodnym ergometrze wioślarskim i uzbierać co najmniej 10 tysięcy złotych na cel charytatywny. 25 czerwca w Katowicach manager regionalny Wakacje.pl Tomasz Banach zainaugurował projekt, który nazywa #ergobanan2022. Finał akc...
Wakacje.pl ponownie z nagrodą Laur Konsumenta

Wakacje.pl po raz kolejny otrzymały wyróżnienie w projekcie Laur Konsumenta/Laur Klienta. W tym roku firma otrzymała dwa tytuły – Top Marka Lauru Konsumenta 2022 i Grand Prix Lauru Konsumenta 2022. Ta ostatnia nagroda to efekt corocznego wygrywania plebiscytu w swojej ka...
Wakacje.pl solidaryzują się z Ukrainą

Z wielkim poruszeniem obserwujemy konflikt rozgrywający się za wschodnią granicą Polski, myślami pozostając z Ukraińcami. W tym trudnym czasie solidaryzujemy się z osobami poszkodowanymi w wyniku wojny, angażując się w działania pomocowe.
Katarzyna Walczak laureatką konkursu Dyrektor Marketingu Roku

Katarzyna Walczak, dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations oraz członek zarządu Wakacje.pl, otrzymała tytuł Dyrektor Marketingu Roku w kategorii branżowej Sport/Hobby/Turystyka w konkursie organizowanym przez portal Mediarun.com.
Marzena German ekspertem ds. komunikacji zewnętrznej w Wakacje.pl

Dziennikarka z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży turystycznej, Marzena German dołączyła w czerwcu do zespołu Departamentu Marketingu Wakacje.pl, obejmując stanowisko eksperta ds. komunikacji zewnętrznej i obsługi medialnej.
Wakacje.pl i NIVEA promują ochronę podczas wakacji

Wystartowała wspólna akcja Wakacje.pl oraz NIVEA, w której obie marki przypominają o istocie ochrony wakacji na wielu płaszczyznach – od zakupu ubezpieczenia turystycznego po ochronę przeciwsłoneczną. Oprócz dawki wiedzy, uczestnicy akcji, którzy zakupią produkty NIVEA S...
„Czas na prawdziwe wakacje” – nowa kampania reklamowa Wakacje.pl

Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Za pomocą trzech opartych na gagu historii multiagent przekonuje, że nadszedł „czas na prawdziwe wakacj...
1
2
3