Każdy rynek i każda marka mają znaczenie - to główny przekaz pierwszego wspólnego spotkania pracowników Invia.cz, Invia.sk i Invia.hu, Travelplanet.pl i Wakacje.pl. Dariusz Górzny, od kwietnia prezes zarządzający tymi markami w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłosił kluczowe zmiany w strukturach.

Jestem przekonany, że dołączenie Grupy Invia do portfolio WP Holding pozwoli stworzyć organizację, która będzie w europejskiej turystyce liderem nie tylko ze względu na wielkość, ale przede wszystkim z uwagi na wysoką jakość doświadczeń naszych klientów. Akwizycja to również mocniejsze skupienie się WP Holding na turystyce. Ten krok nie byłby możliwy bez sukcesu Wakacje.pl, które były pierwszym podmiotem turystycznym przejętym przez WP
– mówi Aleksander Kusz, zarządzający turystyką w WP Holding.
Naszą ambicją jest, aby zarządzane przez nas marki były markami pierwszego wyboru. Zależy nam, by utrzymały swój lokalny charakter, ale jednocześnie korzystały z międzynarodowego zasięgu, jaki zyskują dzięki WP Holding
– dodaje Aleksander Kusz.
Idziemy we wspólną przyszłość zorganizowani w jeden zespół, w ramach płaskiej, eksperckiej struktury organizacyjnej. Z jednej strony, by móc maksymalnie czerpać z talentu, wiedzy i doświadczenia naszych pięciu marek w czterech krajach Europy Środkowo–Wschodniej, ale i całej grupy travelowej w ramach WP Holding. Każdy z naszych krajów jest inny w zakresie wyzwań, wielkości rynku, poziomu rozwoju czy nawyków konsumenckich. Dlatego tak ważne było, by budując jeden team dla wszystkich marek i rynków, dobrze powiązać regionalną perspektywę z lokalnymi celami
– mówi Dariusz Górzny, prezes spółek łączących dotychczasowe marki Wakacje.pl, Invia, Travelplanet.pl w Europie Środkowo-Wschodniej.
Ten zespół cechują talent egzekucyjny, kreatywność i doświadczenie, ale też pokora dla wyzwań. To fantastyczne cechy, które pozwalają przekuwać ambicję w rzeczywistość, a także realizować innowacyjne i ambitne projekty kształtujące branżę. Celem jest, by klient był prawdziwie w centrum uwagi, a spółki turystyczne WP Holding top of mind w jego świadomości. Z biznesowego punktu widzenia mają być też strategicznymi, zaufanymi partnerami dla wszystkich współpracujących podmiotów, a przez to wspólnie powiększać rynek. Strategia zakłada też stworzenie organizacji, która przyciąga i utrzymuje największe talenty, niezależnie od lokalizacji, oferując inkluzywne, pozytywne, oparte o jakość współpracy i wspólny rozwój miejsce pracy. Jestem przekonany, że ten nowy rozdział, który właśnie zaczęliśmy, będzie zapamiętany wyłącznie jako pozytywny milestone z perspektywy historii
– dodaje Dariusz Górzny.