Od 4 maja, po kilku tygodniach przerwy, salony sprzedaży Wakacje.pl zlokalizowane w galeriach handlowych znów mogą przyjmować klientów. Wcześniej doradcy obsługiwali ich zdalnie – drogą telefoniczną lub mailową.
Po trwającej od 20 marca przerwie do funkcjonowania w pełnym zakresie powróciły wszystkie sklepy i punkty usługowe w centrach handlowych, w tym również zlokalizowane w nich salony stacjonarne działające pod markami Wakacje.pl i Wakacyjny Świat. Osoby, które planują urlop w Polsce lub za granicą, od 4 maja mogą zasięgnąć porady doświadczonych doradców nie tylko online, ale również podczas bezpośredniego kontaktu.
Przez ostatnie sześć tygodni biura w galeriach były zamknięte na mocy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021, a doradcy pracowali w trybie zdalnym, odpowiadając na pytania klientów telefonicznie lub mailowo. Do tej pory stacjonarnie turystów mogły obsługiwać jedynie punkty wolnostojące, zlokalizowane poza centrami handlowymi.
Wszystkie salony własne i franczyzowe działające pod markami Wakacje.pl i Wakacyjny Świat – a jest ich blisko 300 w całej Polsce (ponad 200 pod marką Wakacje.pl i prawie 100 pod marką Wakacyjny Świat) – funkcjonują w ścisłym reżimie sanitarnym i z zachowaniem wymaganych limitów osób, tak by zapewnić klientom maksymalną ochronę.
Szczegółowe informacje na temat godzin otwarcia salonów sprzedaży Wakacje.pl znajdują się na stronie: https://www.wakacje.pl/biuro-podrozy/
Dane teleadresowe i godziny otwarcia salonów funkcjonujących pod marką Wakacyjny Świat można sprawdzić na: https://www.wakacyjnyswiat.pl/lokalizacje