Kampania została doceniona w istniejącym od niemal 30 lat konkursie niezależnej kreacji – Kreatura. Spot zdobył główną nagrodę w kategorii Kampania społeczna/CSR | Działania CSR firm i marek. – Ta nagroda to oczywiście wielki powód do dumy i świętowania, ale śmiało możemy powiedzieć, że wolelibyśmy nie mieć przyczyny do tworzenia takich kreacji – zaznaczają twórcy reklamy. Co roku w okresie wakacyjnym kilka tysięcy zwierząt traci dom, bo właściciele wolą je zostawić na pastwę losu niż zorganizować opiekę na czas swojego wyjazdu. Liczba porzuceń wzrasta nawet o 30 proc. w porównaniu do innych części roku.
To nie tylko buduje więź z klientami, ale przede wszystkim inspiruje innych – pokazujemy, że można prowadzić biznes i jednocześnie pomagać otoczeniu. Chcemy być tam, gdzie potrzebna jest zmiana
– podkreśla Katarzyna Walczak, Chief Marketing Officer marki Wakacje.pl.
Co roku wysyłamy na urlop ponad milion klientów. Wiemy, że taki zasięg to nie tylko biznes, ale również ogromna odpowiedzialność. Chcemy wspierać właścicieli, którzy dbają o swoich czworonożnych pupili, ale i próbujemy zmienić podejście tych, dla których dobro zwierząt nie jest ważne. I choć ta nagroda jest dla nas wielkim wyróżnieniem i wszyscy bardzo się z niej cieszymy, śmiało możemy powiedzieć, że wolelibyśmy nie mieć powodów do jej tworzenia.
– dodaje Tomasz Bączek, head of brand marki i pomysłodawca kampanii.


