Gdańsk, Olsztyn, a teraz Warszawa – Wakacje.pl otworzyły trzeci własny salon sprzedaży. Sprzedaż wycieczek w warszawskiej Galerii Północnej ruszyła 25 listopada. Pod marką Wakacje.pl działają już 233 salony sprzedaży zlokalizowane w całej Polsce, z czego 230 w modelu franczyzowym.
Wakacje.pl to nie tylko największy portal turystyczny w Polsce, ale również dynamicznie rozwijająca się sieć salonów prowadzących sprzedaż w sposób tradycyjny. Dywersyfikacja kanałów sprzedaży i inwestowanie zarówno w działania w Internecie, ale również w rozwój kanału tradycyjnego to realizacja strategii dążenia firmy do tego, aby zaadresować wszystkie potrzeby podróżnicze turystów z Polski. Sieć stacjonarna liczy dziś 233 salony pod Marką Wakacje.pl, z czego 230 prowadzonych jest w modelu franczyzowym.
– Dzisiaj ok. 60 proc. turystów w Polsce szuka wycieczek w Internecie, ale finalnie decyduje się na zakup w salonie. Wakacje za granicą nie są najtańszą usługą, średnio wydajemy na nie ok. 6 tys. zł, być może dlatego mamy potrzebę bezpośredniego spotkania ze sprzedawcą. W salonie zawsze też jest okazja do wymiany doświadczeń podróżniczych, czas na chwilę namysłu – mówi Małgorzata Pruszkowska, Manager Regionalny odpowiedzialna za sprzedaż w salonach własnych multiagenta.
Nowo otwarty salon w warszawskiej Galerii Północnej to trzeci salon własny, do tej pory firma prowadziła swoje salony w centrum handlowym Alfa w Gdańsku i w centrum handlowym Aura w Olsztynie. W znajdującym się na parterze lokalu w Galerii Północnej w Warszawie do tej pory również można było kupić zagraniczną wycieczkę. Funkcjonował tu multiagent turystyczny – My Travel. Dla klientów to zmiana marki i obsługi, jednak finalnie kupują u tego samego właściciela. Marka My Travel od 2018 roku należy do właściciela Wakacje.pl, czyli gdańskiej spółki Wakacje.pl S.A. Większość salonów My Travel przeszła rebranding i dziś funkcjonuje pod marką Wakacje.pl, a 39 zostało z dotychczasowym brandem. W portfolio firmy jest jeszcze trzecia marka turystyczna, Wakacyjny Świat, licząca 105 biur. Łącznie w portfolio Wakacje.pl S.A. jest 377 salonów sprzedaży i ciągle otwierane są nowe.
Galeria Północna mieści się na warszawskim Tarchominie przy ulicy Światowida 17. Wakacje.pl to jeden z 200 lokali tego centrum. W wyborze wakacji będzie pomagał turystom 3-osobowy zespół doradców. Klienci oprócz wycieczek zagranicznych i krajowych mogą również kupić ubezpieczenie podróżne, bilety lotnicze, miejsce parkingowe przy lotnisku i unikalną na rynku Promesę Pewne Wakacje.