Prawie 80 menedżerów z Wakacje.pl, Travelplanet.pl oraz Invii z Czech, Słowacji i Węgier – marek turystycznych należących do Wirtualna Polska Holding, spotkało się na wspólnym wyjeździe w Egipcie. Partnerem przy jego organizacji było biuro podróży ETI.
– Zdecydowaliśmy się na Egipt, bo to jeden z kierunków najczęściej wybieranych przez naszych klientów –
mówi Małgorzata Kunc, szefowa działu MICE w Wakacje.pl, który odpowiadał za przygotowanie i realizację eventu.
– Przy wyborze kierowaliśmy się nie tylko popularnością tego kraju, znaczenie miała także dostępność obiektów spełniających nasze kryteria infrastrukturalne. Szukaliśmy miejsca, które jednocześnie pomieści wszystkich uczestników, będzie miało odpowiednio dużą salę konferencyjną, i na terenie którego będzie można realizować też inne wydarzenia, takie jak networking. Zależało nam również na kierunku z dużą liczbą połączeń lotniczych, by zapewnić łatwy dolot w tym samym czasie uczestnikom podróżującym z Polski, Czech, Węgier i Słowacji –
dodaje Małgorzata Kunc.
– Współpraca układała się bardzo dobrze, choć na przygotowanie wyjazdu tym razem było stosunkowo niewiele czasu. Działaliśmy czasem niestandardowo, by dopracować wszystkie szczegóły eventu i, jak wynika z ankiet uczestników, wyjazd spełnił oczekiwania naszych pracowników. Zadanie o tyle niełatwe, że mowa o osobach, które stosunkowo często podróżują służbowo i prywatnie, mają więc w tym zakresie dość duże doświadczenie –
zaznacza Małgorzata Kunc.
- Cieszymy się, że udało nam się sprostać wymaganiom profesjonalistów z branży. Organizacja rzeczywiście była wyzwaniem. Niewielka ilość czasu na przygotowanie „na 5 min” przed startem sezonu wakacyjnego jeszcze bardziej podnosiła poprzeczkę. Tym większe zadowolenie z pozytywnej oceny i takiej też weryfikacji dla naszych hoteli Red Sea Hotels –
dodaje Grzegorz Karolewski, dyrektor handlowy ETI Polska.