Detektywistyczne szelki i kitel lekarski zamiast hawajskiej koszuli. W najnowszej reklamie Wakacje.pl Marcin Prokop wystąpił w zupełnie nowych dla siebie rolach. Postawiliśmy na humor i niestandardowe podejście do reklamowania turystyki zorganizowanej - podkreśla Katarzyna Walczak, CMO Wakacje.pl - największego multiagenta turystycznego w Polsce. Czy miejscem akcji reklam turystycznych musi być plaża? Udowadniamy, że nie!
- Co ważne, nie mówimy tutaj o przechwalaniu się, a o pozytywnej chęci podzielenia się tym, jak dobrze spędziliśmy czas –
zaznacza Tomasz Bączek, head of marketing Wakacje.pl.
Humor i dane to klucz do wyróżnienia się
- Marka Wakacje.pl to partner, który - owszem – sprawi, że się uśmiechniesz, poczujesz ten urlopowy luz, ale przede wszystkim doradzi takie wakacje, którymi będziesz chciał/a się pochwalić. Jako największy agent turystyczny w Polsce wysyłamy rocznie na wakacje ponad milion klientów. Dążymy do tego, by dzięki naszym rekomendacjom klienci byli do tego stopnia zadowoleni z wypoczynku, że aż sami go sobie pozazdroszczą. Od tego są Wakacje.pl -
zaznacza Katarzyna Walczak.
Wakacje tak dobre, że sam sobie ich pozazdrościsz
- Zależało nam na stworzeniu reklamy, której odbiorca nie będzie chciał pominąć, oraz takiej, na widok której uśmiecha się i docenia, że ktoś postarał się o dostarczenie mu rozrywki -
podkreślają twórcy reklamy.
- To zabieg, którym chcemy się wyróżnić w szumie reklamowym, wybić odbiorcę z rytmu, wejść z nim w interakcję. W końcu to nasz cel – mieć pewność, że zostaliśmy zauważeni, bo wiemy, że nasza oferta jest tego warta -
tłumaczy Mateusz Gajda, brand manager Wakacje.pl.