4 dni, ponad 300 osób oraz program wypełniony dyskusjami, szkoleniami i rozrywką - za nami doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, która w tym roku odbyła się na greckiej wyspie Kos.
- Doroczna konferencja sieci to nie tylko tradycja, to przede wszystkim moment, by spotkać się na żywo, porozmawiać o sukcesach i wyzwaniach. Rynek ewoluuje, ale jedno pozostaje niezmienne – klienci, mimo coraz większego doświadczenia w podróżowaniu, nadal chętnie korzystają z usług biur stacjonarnych, a to podstawa do dalszego rozwoju tego kanału dystrybucji -
uważa Wioletta Zarzycka, dyrektorka sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.
- Przygotowania trwają co najmniej kilka tygodni i nie inaczej było w tym roku. Choć podstawą programu są konferencja i gala połączona z wręczaniem nagród, zawsze staramy się maksymalnie uatrakcyjnić pobyt, by tych kilka wspólnych dni przyniosło korzyść biznesową, ale było też czasem odpoczynku, zabawy i integracji –
zaznacza Grażyna Mulawa, head of trade marketing w Wakacje.pl.
- Wakacyjni doradcy doskonale potrafią dobrać ofertę do potrzeb klientów. Dzięki doświadczeniu zdobywanemu w czasie wyjazdów służbowych i prywatnych, ale też dobremu zwyczajowi rozmowy z klientem po powrocie, mogą spojrzeć na każdą ofertę oczami wielu osób. To pozwala lepiej zrozumieć jej zalety i jeszcze precyzyjniej dobrać propozycję do potrzeb klienta -
wyjaśnia Agnieszka Jaroszewicz, total experience managerka w Wakacje.pl.
- Siłą naszej sieci jest profesjonalizm doradców, ale też rozpoznawalna marka, która budzi zaufanie. Dołączenie do nas i korzystanie z naszego know – how to ogromna szansa na rozwój i udział w turystycznej transformacji, z jaką mamy teraz do czynienia -
podkreśla Jacek Sosnowski, dyrektor wsparcia sieci w Wakacje.pl.