Marcin Prokop odwiedził Wakacje.pl. W centrali firmy w Gdańsku dziennikarz miał okazję zobaczyć, między innymi, jak wygląda praca konsultantów call center, którzy każdego dnia pomagają Polakom w spełnianiu podróżniczych marzeń. Kilku klientom osobiście pomagał wybierać wczasy.
Nie sądziłem, że praca agenta turystycznego jest tak wymagająca. Przede wszystkim trzeba się znakomicie orientować w gąszczu setek ofert, żeby móc odpowiedzieć kompetentnie na pytania klientów, a te potrafią być bardzo podchwytliwe i szczegółowe, na przykład „Jaki jest kolor piasku na pobliskiej plaży?”. Trzeba również być trochę psychologiem, bo dzwoniące osoby, zainteresowane wakacyjnymi wyjazdami, mają bardzo różne potrzeby oraz sytuację życiową, więc aby im skutecznie doradzić, trzeba najpierw z nimi porozmawiać, bo co innego zaproponujemy starszej pani, która chce uczcić podczas wyjazdu rocznicę ślubu, a co innego młodej mamie, która chce mieć na miejscu atrakcje i animacje dla swoich bąbelków, żeby sama mogła zaznać odrobiny świętego spokoju. Na szczęście zespół, który pracuje w Wakacje.pl, jest naprawdę fantastyczny, energiczny i pomocny, więc po tym, jak mogłem ich poznać, jestem spokojny o dalsze losy klientów
- komentuje Marcin Prokop.
Wizyta Marcina Prokopa w gdańskim call center Wakacje.pl. Źródło: materiały wewnętrzne.
Spółka Wakacje.pl S.A. to lider rynku OTA w Polsce, a zarazem pierwsza platforma sprzedaży wycieczek w kraju i dynamicznie rozwijająca się sieć salonów stacjonarnych. W sprzedaży posiada ofertę kilkudziesięciu touroperatorów działających na polskim rynku. Obejmuje ona zagraniczne wycieczki lotnicze i autokarowe, pobyty z dojazdem własnym w różnych zakątkach świata, wyjazdy krajowe, obozy i kolonie dla dzieci, a także nowość na polskim rynku - workation. Firma co roku jest laureatem plebiscytów konsumenckich, m.in. Gazele Biznesu 2020, Diament Forbesa 2021, TOP Marka Lauru Konsumenta 2022, Grand Prix Lauru Konsumenta 2022. Od 2015 roku Wakacje.pl są częścią Wirtualna Polska Holding.
Więcej informacji udzieli:
Weronika Musiał, specjalista ds. komunikacji & PR