Wakacje.pl, największy multiagent turystyczny w Polsce, uruchomił właśnie 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. To wyjątkowe wydarzenie, w którym udział wzięli przedstawiciele zarządu spółki.
Oferta z wylotami z lotnisk lokalnych z każdym rokiem jest coraz szersza, a jak wynika z ogólnopolskich badań przeprowadzonych na zlecenie Wakacje.pl, Polacy chętnie korzystają z tych opcji. Chętnie też zasięgają porady w biurze znajdującym się w okolicy ich miejsca zamieszkania. Naszym celem, jako lidera rynku, jest być blisko klientów, dlatego jesteśmy otwarci na kolejne współprace franczyzowe
- mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.
Franczyzobiorcy Wakacje.pl doceniają przede wszystkim rozpoznawalność naszej marki na rynku. Niemniej istotne są wiarygodność i poczucie bezpieczeństwa
- podkreśla Wioletta Zarzycka.
Obserwowany na rynku efekt ROPO (ang. Research Online, Purchase Offline), polegający na poszukiwaniu informacji o produkcie w internecie, a następnie zakupie w sklepie stacjonarnym, niewątpliwie pomaga naszym franczyzobiorcom, którzy w ten sposób mogą zdobyć nowych klientów. Z naszej strony łatwo dowiedzą się, gdzie najbliżej ich miejsca zamieszkania znajduje się salon Wakacje.pl
- tłumaczy Wioletta Zarzycka.
Klienci chcą wybrać, gdzie zakupią wycieczkę, a my dajemy im taką możliwość. Osoby preferujące bezpośredni kontakt z doradcą wybierają salony stacjonarne, inni kupują w pełni samodzielnie w sklepie internetowym, a jeszcze inni przez call center. Wybór wymarzonych wakacji z gąszcza ofert nie jest łatwym zadaniem, a dla wielu profesjonalne wsparcie wykwalifikowanego doradcy w biurze stacjonarnym jest nieocenione. To sprawia, że sprzedaż w kanale tradycyjnym nadal nie tylko się sprawdza, ale i dynamicznie rozwija
- mówi Wioletta Zarzycka.
Do tej pory działałam w zupełnie innej branży, ale chciałam sprawdzić się w nowym obszarze biznesowym i zdywersyfikować swoje przychody. Działalność w branży turystycznej w moim przypadku, jest połączeniem pracy z pasją.
- tłumaczy Justyna Dudziak.
Marka Wakacje.pl to przede wszystkim rozpoznawalność, ale i wysoka jakość standardów obsługi klienta. Właśnie to brałam pod uwagę, podejmując decyzję o wyborze franczyzodawcy. Zależało mi, żeby klient, wchodząc do mojego salonu, pozostał w nim ze względu na świetną obsługę oraz szeroki wachlarz oferowanych usług. Dużą zaletą jest również to, że Wakacje.pl przez cały czas prowadzą ogólnopolskie działania marketingowe, co przekłada się na pozyskiwanie kolejnych klientów. Dzięki współpracy mam też dostęp do specjalistycznej wiedzy i wypracowywanych przez lata standardów sprzedażowych, z czego mogę korzystać w codziennej pracy. Co dla mnie równie ważne, Wakacje.pl to grupa pełnych pasji ludzi ze wspólnym hobby, jakim są podróże
– dodaje Justyna Dudziak.
Od lewej: Dariusz Górzny, prezes Wakacje.pl, Justyna Dudziak, właścicielka 300. salonu Wakacje.pl, Krzysztof Zych, wiceprezes ds. sprzedaży Wakacje.pl
Spółka Wakacje.pl S.A. to lider rynku OTA w Polsce, a zarazem pierwsza platforma sprzedaży wycieczek w kraju i dynamicznie rozwijająca się sieć salonów stacjonarnych. W sprzedaży posiada ofertę kilkudziesięciu touroperatorów działających na polskim rynku. Obejmuje ona zagraniczne wycieczki lotnicze i autokarowe, pobyty z dojazdem własnym w różnych zakątkach świata, wyjazdy krajowe, obozy i kolonie dla dzieci, a także nowość na polskim rynku - workation. Firma co roku jest laureatem plebiscytów konsumenckich, m.in. Gazele Biznesu 2020, Diament Forbesa 2021, TOP Marka Lauru Konsumenta 2022, Grand Prix Lauru Konsumenta 2022. Od 2015 roku Wakacje.pl są częścią Wirtualna Polska Holding.
Więcej informacji udzieli:
Marzena German, ekspert ds. komunikacji zewnętrznej i obsługi medialnej