Dlaczego karta EKUZ nie wystarcza?
Jaką polisę wykupić?
- Choć na wakacjach nikt nie zamierza chorować, czasem dochodzi do nieprzewidzianych zdarzeń, dlatego lepiej działać wedle zasady „przezorny zawsze ubezpieczony”. Pamiętajmy, żeby nasza polisa obejmowała nie tylko leczenie nagłego zachorowania, ale też zaostrzenie chorób przewlekłych, jak również tzw. klauzulę alkoholową –
mówi Edyta Gryczan-Kwiatkowska, menedżer produktu w Wakacje.pl.
Od czego można się ubezpieczyć?
- Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji to usługa dodatkowa, na którą klienci bardzo często się decydują. W Wakacje.pl oferujemy również pakiety, w których jest ona wliczona już w cenę. Choć zazwyczaj kupowana przy rezerwacji wycieczki z dużym wyprzedzeniem, warto ją zamawiać za każdym razem, kiedy dokonujemy rezerwacji. W sytuacji nagłego zachorowania i innych poważnych zdarzeń (dokładnie opisanych w warunkach ubezpieczenia), które uniemożliwią podróż, ubezpieczyciel zwróci klientowi poniesione koszty w związku z rezygnacją z wycieczki –
tłumaczy Paulina Fras, menedżer produktu w Wakacje.pl.
Ile kosztuje ubezpieczenie?
- Zanim wypracowaliśmy nowe warianty ubezpieczenia, przeprowadziliśmy głębokie analizy potrzeb klientów. Rozmawialiśmy zarówno z turystami, jak i z pracownikami naszych biur franczyzowych oraz call center, by stworzyć propozycje, które będą realną odpowiedzią na oczekiwania podróżnych. Za każdym razem dbaliśmy też o odpowiedni stosunek ceny do zakresu świadczonych usług. Dziś mogę powiedzieć, że udało nam się stworzyć świetny produkt, który jest dobry jakościowo i cenowo –
mówi Anna Podpora, szefowa ds. rozwoju produktu w Wakacje.pl.