Odpoczywająca głowa, zabawa w basenie i relaks na leżaku z krzyżówką – tak znany prezenter Marcin Prokop bawił się na Cyprze z Wakacje.pl. Firma zaprosiła dziennikarza do współpracy, a jej efekty będzie można zobaczyć w kampanii, która potrwa do końca roku.
Celem kampanii jest pokazanie, że Wakacje.pl mają bardzo szeroką ofertę wyjazdów dopasowaną do potrzeb wszystkich grup klientów i to w cenach takich samych jakie można znaleźć u organizatorów
– mówi Katarzyna Walczak, dyrektor marketingu i członek zarządu Wakacje.pl.
Radość i optymizm to cechy łączące Wakacje.pl i Marcina Prokopa. Pełen dystansu do siebie, wesoły i potrafiący cieszyć się życiem, taki jest Marcin i takie są Wakacje.pl
– mówi Tomasz Bączek, head of brand w Wakacje.pl, odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii.
Przez tę multiplikację chcieliśmy podkreślić, że pomysłów na spędzanie urlopu jest co najmniej tyle, ilu jest klientów
– tłumaczy Tomasz Bączek.
Dziś technologia umożliwia tworzenie wycieczek zorganizowanych o różnym charakterze, od pakietów turystycznych z przelotami czarterowymi, po realizowane lotami regularnymi, w tym od tanich linii lotniczych. W zestawieniu z wieloma rodzajami i standardami zakwaterowania oraz różnorodną formułą wyżywienia, produkt biur podróży jest szeroki jak nigdy dotąd
– dodaje Katarzyna Walczak.
To była świetna zabawa. Nigdy wcześniej nie byłem zakopywany żywcem tak, żeby ponad piasek wystawała mi tylko głowa. Ekipa, która przygotowywała specjalny dół, w którym mógłbym się zmieścić, przez chwilę obawiała się, że dokopie się do Australii. Kreacja tej kampanii oparta jest na dobrej zabawie i poczuciu humoru, czyli bliskich mi tematach, dlatego nie mogło ich zabraknąć również podczas pracy nad materiałami
– komentuje Marcin Prokop.
Chciałabym serdecznie podziękować Marcinowi za wspaniały czas, optymizm, humor i wiele cennych pomysłów, które wniósł do naszej współpracy. Jestem przekonana, że nasza kampania okaże się wielkim sukcesem i przyczyni do dalszego rozwoju zorganizowanej turystyki zagranicznej w Polsce
– podsumowuje Katarzyna Walczak.
Głośno.