Wakacje.pl znów poszerzyły swoją ofertę produktową – 9 lutego do sprzedaży weszły wyjazdy na imprezy sportowe. Wszystko dzięki współpracy z Weszło Travel, touroperatorem specjalizującym się w organizacji wycieczek za granicę na mecze piłki nożnej (najlepsze ligi krajowe + europejskie puchary) oraz koszykówki (NBA).
Cieszymy się z podjęcia współpracy z Weszło Travel. Jako lider rynku multiagencyjnego staramy się kreować trendy turystyczne i dostarczać na tyle zróżnicowaną ofertę, by zaspokoić potrzeby wielu grup klientów. Dla fanów różnych zespołów i dyscyplin sportowych tego typu wyjazdy są ważnym momentem w roku, na który czeka się z niecierpliwością. Teraz, zamiast samodzielnie rezerwować poszczególne usługi turystyczne, można w łatwy i przyjemny sposób zamówić cały pakiet obejmujący przelot, zakwaterowanie i bilety na mecz oraz opiekę miejscowego koordynatora
– mówi Maciej Lipski, menedżer w Wakacje.pl odpowiedzialny za współpracę z Weszło Travel
Lubimy określać się mianem nietypowej firmy turystycznej, która w pierwszej kolejności sprzedaje emocje. Zazwyczaj wyjeżdżając gdzieś z biurem podróży, klient szuka wyciszenia i odpoczynku, a nasi goście pragną przyspieszonego bicia serca i wrzawy wypełnionych stadionów. Współpraca z Wakacje.pl to kamień milowy w historii naszego dynamicznego rozwoju i kolejny krok do tego, by stać się niekwestionowanym liderem branży w segmencie wyjazdów sportowych. W Polsce są miliony kibiców bądź sympatyków Barcelony, Realu Madryt, Manchesteru United czy Liverpoolu, a także po prostu fani futbolu na najwyższym poziomie. Swoimi produktami pokazujemy, że topowe mecze Ligi Mistrzów, ligi hiszpańskiej, ligi angielskiej, a także popisy najlepszych koszykarzy za oceanem są teraz bardziej dostępne niż kiedykolwiek. Serdecznie zachęcamy klientów Wakacje.pl do zapoznania się z naszą ofertą i spełnienia marzeń swoich bądź najbliższych
- dodaje Paweł Kołodziejski, współwłaściciel i członek zarządu Weszło Travel.
Spółka Wakacje.pl S.A. to lider rynku OTA w Polsce, a zarazem pierwsza platforma sprzedaży wycieczek w kraju i dynamicznie rozwijająca się sieć salonów stacjonarnych. W sprzedaży posiada ofertę kilkudziesięciu touroperatorów działających na polskim rynku. Obejmuje ona zagraniczne wycieczki lotnicze i autokarowe, pobyty z dojazdem własnym w różnych zakątkach świata, wyjazdy krajowe, a także obozy i kolonie dla dzieci. Firma co roku jest laureatem plebiscytów konsumenckich, m.in. Gazele Biznesu 2020, Diament Forbesa 2021, TOP Marka Lauru Konsumenta 2022, Grand Prix Lauru Konsumenta 2022. Od 2015 roku Wakacje.pl są częścią Wirtualna Polska Holding.