Wakacje.pl były w 2022 roku najczęściej odwiedzaną witryną w kategorii biur podróży i agentów turystycznych, wynika z analizy firmy Similarweb badającej ruch w internecie.
- W 2022 roku obserwowaliśmy mocne odbicie ruchu w serwisach turystycznych w porównaniu z poziomami zanotowanymi w 2021 roku. Co więcej, w przypadku Wakacje.pl wartości były zdecydowanie wyższe niż w przedpandemicznym 2019 roku. Dodatkowo serwis Wakacje.pl w szczycie sezonu wzmocnił swoją przewagę względem innych graczy rynkowych, co tylko potwierdza, że umiejętnie wykorzystaliśmy kluczowy sprzedażowo moment w roku. Co ciekawe, w 2022 roku znacząco wydłużył się okres najbardziej intensywnego korzystania z serwisu. O ile zazwyczaj szczyt przypadał na okres od czerwca do sierpnia, o tyle w 2022 roku wzmożony ruch notowaliśmy od maja do września –
komentuje Maciej Konopka, Dyrektor ds. Traffic Acqusition w Wakacje.pl.
- Dominująca pozycja zasięgowa to powód do dumy, ale przede wszystkim wynik wytężonej pracy Działu Traffic Acquisition, wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów. A efekt cieszy tym bardziej, że tuż za wzrostem wizyt Wakacje.pl podąża wzrost sprzedaży i naszego udziału rynkowego. Stały rozwój jest wpisany w DNA Wakacje.pl, dlatego skupiamy się nie tylko na utrzymaniu pozycji lidera, ale i podnosimy poprzeczkę. Konsekwentnie inwestujemy w technologię, doświadczenie klienta i nowe kanały dystrybucji -
mówi Jakub Biczkowski, Dyrektor Departamentu E-Commerce & Engineering.