Katarzyna Walczak, dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations oraz członek zarządu Wakacje.pl, otrzymała tytuł Dyrektor Marketingu Roku w kategorii branżowej Sport/Hobby/Turystyka w konkursie organizowanym przez portal Mediarun.com.
Jest mi niezmiernie miło, że nasza ciężka praca została doceniona. Nagrodę dedykuję całemu zespołowi Departamentu Marketingu Wakacje.pl, który był w pełni zaangażowany w rebranding naszej marki, a także zarządowi na czele z prezesem Wakacje.pl Dariuszem Górznym, który szczególnie wspiera działania marketingowe. To ogromne wyróżnienie nie tylko dla mnie, ale dla całej firmy
– mówi Katarzyna Walczak, dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations w Wakacje.pl.
Nowy logotyp i język piktogramów mają podkreślić naszą pozycję lidera rynku, a także rozwój technologiczny, na który stawiamy. W ostatnich miesiącach wprowadziliśmy wiele zmian, odświeżyliśmy serwis, pojawił się też panel klienta, przez który klienci mogą jeszcze łatwiej i szybciej się z nami skontaktować. Wystartowaliśmy również z platformą Magazyn.wakacje.pl, która jest źródłem inspiracji oraz miejscem, gdzie czytelnik znajdzie aktualne informacje na temat bieżących zasad podróżowania
– informuje Katarzyna Walczak.
Po ponad roku nieobecności w mediach w maju 2021 Wakacje.pl jako pierwszy brand turystyczny po szczycie pandemii ruszyły z szeroko zasięgową kampanią reklamową
- zaznacza Katarzyna Walczak.
Katarzyna Walczak z nagrodą Dyrektora Marketingu Roku
Katarzyna Walczak, ekspert w dziedzinie marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Absolwentka Wydziału Ekonomicznego na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych The Chartered Institute of Marketing (CIM) oraz Advanced Leadership Program (ALP).Karierę zawodową rozpoczynała w Mango Media, gdzie pełniła funkcję Kierownika Programowego.
Do zespołu Wakacje.pl dołączyła w 2011 roku. Jako Dyrektor Marketingu i Public Relations odpowiada za strategię marketingową spółki, działania wizerunkowe i spójną komunikację marki Wakacje.pl. W swojej praktyce zawodowej realizuje projekty ogólnopolskie promujące firmę w mediach tradycyjnych i elektronicznych oraz koordynuje działania sieci salonów franczyzowych Wakacje.pl w zakresie marketingu na rynkach lokalnych. Jej innowacyjne podejście do działań marketingowych, wysokie kompetencje menedżerskie oraz wkład w zbudowanie siły i rozpoznawalności marki Wakacje.pl zaowocowały powołaniem w grudniu 2019 roku na stanowisko Członka Zarządu w Wakacje.pl. Katarzyna Walczak bierze także udział w zakupie mediów na potrzeby kampanii wizerunkowych dla spółek z Holdingu Wirtualnej Polski.
Jako dyrektor Departamentu Marketingu nadzoruje pracę 23 osób z obszarów promocji, PR, trade marketingu i jakości obsługi klienta.