Dziennikarka z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży turystycznej, Marzena German dołączyła w czerwcu do zespołu Departamentu Marketingu Wakacje.pl, obejmując stanowisko eksperta ds. komunikacji zewnętrznej i obsługi medialnej.
Marzena German wzmocni zespół public relations Wakacje.pl. Będzie odpowiedzialna za budowanie relacji z dziennikarzami, reprezentowanie spółki w mediach, działania wizerunkowe oraz spójną komunikację marek należących do Wakacje.pl S.A. To nowe stanowisko w grupie i w Departamencie Marketingu, którym kieruje Katarzyna Walczak.
Z branżą turystyczną Marzena German jest związana od kilkunastu lat. Od 2009 roku, jako dziennikarka oraz autorka tekstów z zakresu turystyki jako gałęzi gospodarki, współpracuje z mediami branżowymi skierowanymi do pracowników sektora. W swoich artykułach komentuje bieżące wydarzenia nie tylko na rynku polskim, ale też światowym, opisuje trendy, a także przeprowadza wywiady z przedstawicielami przedsiębiorstw turystycznych, lotniczych, hotelarskich czy politykami różnego szczebla.
Marzena German doświadczenie w turystyce zdobywała współpracując z biurami podróży, w których zajmowała się obszarami marketingu i PR.
Spółka Wakacje.pl S.A. to lider rynku OTA w Polsce z największą platformą sprzedaży wycieczek – Wakacje.pl, oraz właściciel sieci blisko 300 salonów własnych i franczyzowych. Obecna na rynku od 22 lat. W portfolio grupy są marki Wakacje.pl, My Travel, Wakacyjny Świat i Parklot.pl. Od 2015 roku jest częścią Wirtualna Polska Holding.